Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Maria - 14 februari 2009 15:38


Ni bara måste gå in på den här sidan och titta vilket underbart TV-skåp, som dom har gjort.


Visst är det fantastiskt va´man kan åstakomma av ett par gamla dörrar.

Själv fick jag insperation av en tidning som jag fick i veckan. Tänkte att jag skulle göra ett arangemang med pärlhyasinter. Så härromdan var jag till en av stan´s "loppisar", tyvärr hade jag inga pengar med mej då. Men jag såg en sån där gammal stor sylt/ konserverings burk. Så i dag när jag skulle fara dit och köpa den, tror ni att den fanns kvar? Nää, naturligtvis inte.


Så jag for hem å pysslade med lite annat. Kan ju förresten visa hur gardinerna blev som jag har sytt av gamla lakan. Det med monogram på är efter min mormors mormor.




Den här med spets är oxå ett gammalt lakan.

Visst är dom fina?


Nu ska jag strax ta ut pajen som har hittat recept på hos Skogshuldran

Jag hoppas den är lika god som den låter. Jag har bara bytt ut vetemjölet mot dinkelmjöl. Försöker att äta lite nyttigare, hmmm........


Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag!!!


Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards