Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Maria - 9 februari 2009 22:38



  • Vad tycker du om att gå till tandläkaren?
  • Jag brukar säga att jag hellre går till tandläkaren än jag far å besiktigar bilen... så jag får väl säga, att det är helt Okej med ett tandläkarbesök.

  • Har du lagat många hål eller har du inga alls kanske?
  • Det va´några år sen jag lagade en tand sist...tror att det var 4 el. 5 år sen. Då var det egentligen inget hål, utan det var en bit som hade lossnat.

  • Använder du tandpetare eller tandtråd?
  • Jag försöker att använda tandtråd regelbundet, inser att jag har slarvat på sista tiden.
  • Ska genast gå å´ge dom en omgång nu!!!

  • Skriver lite mer i morron,Go natt!!!

    Presentation

    Å klockan är...?

    Vädret hos mej!

    Vädret Hudiksvall

    Besöksstatistik

    Kalender

    Ti On To Fr
                1
    2 3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18 19 20 21 22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    <<< Februari 2009 >>>

    Översätt/Translate bloggen

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Länkar

    Kategorier

    Arkiv

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards