Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Maria - 1 februari 2009 20:33

Jag har fått en utmaning av elaina, som jag tackar så mycket för....


Vilken mat äter du ofta?

Ja, det har varit ganska mycke´kyckling, men nu är det mest älgkött och hjortkött i alla former. Eftersom frysen är full av sånt.


När du är på kalas, är du personen som sitter, eller hjälper du till att duka av?

Jag måste nog säga att jag har svårt för att sitta still, det är nog tyvärr en liten "arbetsskada" som jag har.(Har extraknäckt som servitris under ett antal år)

Var sitter du helst när du bloggar?

På mitt kontor, som oxå fungerar som syrum.



Köper du ofta Triss?

Inte ofta, men det händer då och då. (För att skryta lite grann, så vann jag 10 000 kr på en triss 1996)


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Utan tvekan är det Gotland, även om det inte har varit så mycke´semester då jag har varit där. Har mest jobbat när jag varit där.


Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Det är nog mest 3:an,4:an,5:an och en hel del TV4+


Va det allt?

Nä just ja, REGLERNA;

* Välj ut 4 2 stycken (jag följde eleinas exempel å valde oxå bara 2st) som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar.

* Be dem läsa din version och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.


Å vem ska jag då utmana!??? Låt mej Tänka........


Det får bli Marie och Ida som får min utmaning........

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards