Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Maria - 5 februari 2009 21:04



 ..... som fyller 22 år i dag. Är precis hemkommen från Anna och Jimmie, som nu är i flyttar tagen. På lördag bär det av för dom, till deras nya hus!

Det va´lite rörigt när jag va´dit på födelsedags fika. För dom har börjat med att förbereda det mesta, så nästan allt är packat å klart.

Sonen hade varit borta på jobb sen i går, så han hade skickat blommor med bud. Vilket innebar att Anna fick göra en djupdykning i ett antal kartonger för att leta reda på en VAS.

Men han är ju för gullig den ungen,en riktig romantiker är han,(vem han nu har fått det efter?!)


På förmiddan va´ jag barnvakt åt Cajsa, som hade 40 graders feber, medans Nutte va´på ett möte. Det gick bara bra, för jag fick henne å somna, så hon sov nästan hela tiden när jag va´där.


Nu ska jag snart göra kväll, tänkte hinna med att börja städa hos Jimmie å Anna i morron på fm. Har lovat att städa ur deras lägenhet. Å eftersom jag jobbar hela helgen, så får det bli lite pusslande, och städa när jag får några timmar över.


Åhh, jag har ju glömt att berätta. Jag var till en kiropraktiker i går. Han misstänkte först att jag hade diskbrott, vilket han kunde utesluta efter en ordentlig undersökning, å det kändes ju ganska så skönt.

Däremot var jag sne´ i höftpartiet, överrörlig och en massa annat, som jag inte kommer ihåg.

De´vi kom fram till, eller Han, var att det va´sviter efter min graviditet för 24 år sen. Jag hade nämligen ganska så stora problem med foglossning då.

Å jag har nog alltid, mer eller mindre, haft ont i min höft sen dess.

Nu har han påbörjat en behandling iaf, och så har jag fått låna ett Bälte som jag ska ha i 14 dagar, för att stabilisera höfterna.

Så får vi väl se hur det här slutar, men det känns som att jag har kommit till nån som kan sin sak.


Ha det gott =)




Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards