Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 30 augusti 2009 21:08


Ja i dag så har Isidor flyttat in till oss.


Kaiza tycker att han mest bara är "äcklig"........så fort han vågar sej fram så tittar hon bort å går undan.


Å lilla "Isse" hanfräser så fort han tittar på Kaiza.....

men av erfarenhet så vet jag att de inte brukar ta många dagar innan sånt har släppt.

Hoppas att jag har rätt även denna gång....


Kommer lite bilder en annan dag.


Ha det så länge........

Av Maria - 26 augusti 2009 22:19




........vad det har blivit för fel?????????


Ser inte mina Youtube klipp!


Inte youtube klipp på andras bloggar heller!!!!!!


Men om jag går in på Youtube så funker det att titta på klipp där.

Är det nån som vet hur jag ska gå till väga med detta problem????


Tacksam för hjälp.

Av Maria - 24 augusti 2009 20:57



Ja, här kommer ett axplock från den saliga blandning av artister som den 4 augusti avslutade årets Jukeboxkvällar........

Håll till godo!




Av Maria - 24 augusti 2009 20:56




Av Maria - 24 augusti 2009 20:55





Av Maria - 24 augusti 2009 20:52




Kvällen avslutades med det här.......

Underbart, eller hur???




Av Maria - 17 augusti 2009 21:17



I går så va vi upp till våran bostuga för att försöka byta ut ett par stockar som hade ruttnat sönder.


Vi hade god hjälp av S-E, som hade varit å sågat till några stockar som vi använde oss av.


Under tiden som Karlarna jobbade så passade mamma och jag på att plocka kantareller, och dra ihop lite ris.

Det har som jag tidigare nämnt, tagits bort en hel del stora granar.....var av det blev en del ris kvar.




En liten hint om Hur Stor granarna var.........



 


 "Slår" ihop stugan, för att kunna ta bort del nedre stocken....



 



....som va´ allt annat än fin.


 


 Men nu blev de´ bra......får försöka att ta bort bron på vintrarna...så att all snö inte ligger emot å förstör den här stocken oxå.


 


En del av dagens skörd!



 


Visst är det en härlig bild av Kaiza i gräset???



 


Även den här bilden tycker jag om.



Nu blir det bok tajm ;)





Av Maria - 16 augusti 2009 00:33





...ja, som det känns nu så!!!!!!


Haft en trevlig kväll med nära å kära, men som sagt den där sista konjaken och vin glaset va ´kanske inte nödvändigt.


Go´natt  =)

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards