Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Maria - 11 februari 2009 22:50


Ja, det va ett tag sen jag hade tid å blogga nu.


Helgen har varit lite kaotisk, kan man säga..... det har varit ett evigt pusslande.

På torsda´ kväll kom M med Reeba, lovade att hon fick vara här under helgen, när M skulle fara till fjälls.

På fredan kom Jimmie å Anna med Kyron och Nils, som skulle vara här medans dom flyttade under helgen.

Så det blev som ett hund och katt pensionat här under helgen. Men jag ska inte klaga för dom går så bra ilag allihopa.

Det som va´lite tungt, var att jag  hade jobbar helg, samt att jag hade lovat att städa ur J&A lägenhet. Vilket fick ske på kvällarna.


På lörda morron innan jag skulle fara till jobbet, så funderade jag först om jag skulle ta alla tre i koppel och gå en promenad. Men så beslutade jag mej för att dom fick gå lös till skogen på baksidan istället. Tog en sväng efter stigen i skogen innan vi gick in tillbaka.

Precis när jag har släppt in alla tre, så gå jag förbi köksfönstret å vad får jag då se????.......


Inte den bästa bilden. Men dock ett bildbevis....



......jo det kommer två Rådjur och spatserar utanför.


Kan tillägga att jag va´ganska så glad att vi hade hunnit in.


Sen har jag åkt som en skott spole mellan jobb, lägenhet och hundar och lilla kissen.

Men som sagt det har flytit på bra, hundarna har det inte gått nån nöd på, även om det inte har blivit nå´ långpromenader precis. Å lägenheten är urstädad, så nu ska jag försöka komma in i rätt gängor igen.


Lite bilder på dom små liven.......( håll mus pekaren över bilden)


Kyron å Nils myser i soffan



Reeba har lånat Kaizas bädd


Kaisa själv va som vanligt uppe,( hon går gärna upp och lägger sej i buren, som alltid står öppen). Hon känner sej trygg där.


Nu ska jag gå å lägga mej,hoppas att jag kan sov, fast fullmånen lyser för fullt!!!!!!




Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards