Alla inlägg under november 2012

Av Maria - 8 november 2012 21:25


Ja tänk vilka snälla vänner jag har.
Eftersom jag har tillbringat hela dagen i Sandviken på FRI-träff i Göransson Arena ( heldag med vårt bokningssystem ) så har Sven-Erik varit hit å släppt ut hundarna ett par svängar i dag.

Å när jag kom hem så ställde snälla Susanne upp på en kvällspromenad.....

Även om de är mörkt å jävligt....så är de riktigt trevligt att promenera med pannlampor, led lampor å reflexvästar....
Folk tro nog att man är galen...om man skulle möta någon så tror dom nog att de är en julgran som kommer....hahaaa
Gröna röda vita lampor....å reflexer som bling bling.
Men attans den som inte Ser att vi kommer.....den måste va blind.
Nu ska jag landa i soffan en stund....så ser jag fram emot en ny trevlig dag i morron. De är ju FrEdAg.!!!!!!

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Översätt/Translate bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards