Alla inlägg under maj 2009

Av Maria - 1 maj 2009 17:36



Ja, vilket väder vi har haft och har i dag!


Igår kom min gode vän M hit, så vi grillade älgbiff och gjorde lite rotsaker iugnen, mums filibabba.


I morse när jag vaknade så kände jag av migränen, så det fick bli en tablett och en sväng på soffan.

Vid 10 tiden så drog jag iväg ut till skogen för att gå blodspåret som jag hade varit och lagt i går. Och fast att det var så pass varmt, så klarade hon spåret galant!


Gjorde sen en repa ut till Stensön och fick mej en kopp kaffe.

Hem och började påta lite i rabatterna, Tyvärr så ligger det nu högar med skräp lite var stans, sonen har nämligen varit å lånat skottkärran. *Grrr*


På eftermiddan så tog jag en prommis upp på Kvantum, måste investera i ny solskyddskräm. Kände att det vart varmt åt axlarna.


Nu tror jag att jag ska koka mej en kopp kaffe, och njuta av den sista solen för idag.


Ha det!

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards