Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Maria - 26 maj 2009 22:10



Ja den här veckan känns som att den blir lååång.


Det är visserligen roliga saker, ja nästan allt,som sker den här veckan.

Ibland blir det bara lite fööör mycke´, på samma vecka.


Måndag va´Kaiza å jag iväg på Agilitykurs, vilket är jätte skoj.Även om jag flokar till det en hel del. Kaiza gör rätt mest hela tiden det är jag som är en dålig "handler".


I dag på em så tog vi en cyckeltur, viket var jätteskönt. Sen hem å iväg på styrelsemöte.


I morron kväll ska vi ha våran fortsättningskurs, ska vara i skogen å spåra,  det ska bli skitkul. Kanske att jag får tid å lägga ett spår åt Kaiza oxå.


Torsdag så skulle jag ha varit på  distriktsmöte, men det tänker jag inte åka på. Det är två ev. tre andra som åker på det.

Känns sköönt!!!


Fredag jobbar jag på travet..........så det får bli en "light" variant på födelsedagsfikat på lördag.


Men dé ska väl gå det oxå.


Maj månad är inte en rolig månad........ dé känns som att ALLT händer då.


Dé har varit tre tävlingar på klubben, det är fyra tävlingsdagar på travet plus kurser som jag går och håller i.


Dessutom så har jag ett ordinarie jobb som oxå ska skötas......hmmmmm.


Till och med jag kan erkänna att det kan bli för mycket ibland.


Men snart är det semester..........yiiihhhaa!!!!!



Ha det gott =)



Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards