Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Maria - 24 maj 2009 21:13



Tänk om man alltid kunde få vara ledig tor-sön, va´ mycké man skulle få gjort då!!


Ändå känns det som den här helgen har rusat fram.


Men om jag tänker efter så har jag hunnit med en HEL del.......

Jag ha putsat nästan alla fönster.Hunnit med en massa ute,klippt gräset spikat lite lister på altanen, satt lite potatis, sått lite fröer........hmmmm

Vad mera?.......jo,städat av trallen och torkat bort en massa pollen.

Just ja, inte att förglömma: jag var till skogen å spårade med Kaiza på torsdan oxå.

Vi hann även med lite lydnads träning.


Freda´n var jag på travet å jobbade på em å när jag kom därifrån ringde Anna å undrade om jag skulle hänga med på logdans......å jag var inte så svår övertalad.


Sen har jag målat mitt bord som jag ska ha som rumsbord....hunnit med att grundat ett annat bord plus en köksö som jag var på IKEA å handlade i går.


Så snart kanske jag kan få in lite före och efter bilder på mina projekt.


Nu ska jag gå ut och pumpa cykeln, kanske det blir en premiärtur med den, så Kaiza får springa lite.



Ha det gott =)


Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards