Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Maria - 7 maj 2009 21:22





............å  vad vill jag ha sagt med det?


Jo, att jag ÄNTLIGEN har hittat en hudvårdsserie som inte innehåller en massa konstiga tillsatser.

Utan är gjord på svensk rapsolja från Österlen.

Den nyaste serien är dessutom helt ekologisk.


Det är nämligen så att jag är ganska så kräsen när det gäller Vad som jag smörjer på min kropp.


När vi va´ på mässan i Sundsvall så stod dom å sålde dessa produkter där. Man fick då köpa 3 olika produkter för 150 kronor. Så jag passade på att välja 6 olika produkter för endast 300 kronor.


Till saken hör att det är riktigt överkommliga priser, även dom ordinarie.


Om du är som jag, å inte vill smörja på dej en massa konstiga saker, som petrolium, vaseline, mineral oil och allt vad det heter som

kommer från bergolja, ur vilken man också utvinner bensin, asfalt och smörjolja från industrier.


Så tycker jag att du ska gå in på deras hemsida å titta.


Företaget heter Rapsodine!


Det jag har hunnit prova så här långt, så har jag bara positiva erfarenheter.


Duscholjan från den ekologiska serien, Pure Showeroil, är bara SÅ SKÖN!




Nu blir det sängen,ha det så gott!











Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards