Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Maria - 10 maj 2009 22:16



Dagen började med att Kaiza och jag tog en promenad.


Hem och åt frukost innan "gammel grannen" kom och hjälpte mej att komma igång med trappsteget runt trallen.

Det har legat över mej, sen förra sommaren.


Ville bara ha lite hjälp att komma igång. Tyvärr så  tror jag inte riktigt på mej själv. Fast när jag får hjälp att komma igång, så tycker jag att det är "plätt lätt". ;)


Nu är det iaf snart klart. Fick slut på "stret" i skruvdragaren, när jag va´ ute å skulle skruva fast trallen nu i kväll.

Får väl fortsätta i morron.


Mitt på dan så var jag  på tre års kalas.

Det var min systerson som fyllde år. Passade även på att gratta systers man som fyllde år härrom dan.


När Kaiza och jag tog våran kvälls promenad så fick jag "bevis" på att det börjar bli sommar.

Nu är dom JÄ.la Grävlingarna här igen.


Precis när vi skulle gå in på gården, så sprang det en framför fötterna på oss.


Det känns inte så roligt att ha dom in på knuten,grrrrr......


Nä, nu ska jag snart gå i säng, å ladda för en ny vecka.


Ha det, så länge......=)




Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards