Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

En intensiv helg!

Av Maria - 17 maj 2009 22:02



Ja äntligen är det slut på den här helgen.

Ibland så blir det bara för mycke´.

Men det har flytit på ganska så bra ändå.

Lördag morron så for jag ut till klubben, för att ta hand om köket.

Det var lydnads tävlingar, klass ett och två, så det gick ganska så fort.

Strax efter 11 så hämtade jag upp min vän M. så styrde vi vår kosa mot Forsa, för att göra ett besök på Forsa folkhögsskola.

Det var den årliga textil mässan där. Sen blev det även ett besök på Holma helsingland, där det va vävdagar. Mycke roligt att titta på, å lite inspirerad blir man ju oxå.


Vi hade även hunnit med att göra ett besök ute vid Hälsingtuna hembygdsförenings Bakstuga, där vi avnjöt Ostkaka med saftsås.....mums!


Vi handlade lite växter och så blev det lite sättpotatis oxå.


På kvällen grillade vi, drack lite vin å tittade på schlagerfestivalen.


I dag har det varit en ny dag på klubben, Lägre spår,vilket inte häller drog ut på tiden så mycke´.


En som inte kom till start, tre som bröt, så det blev bara fyra stycken som körde lydnaden.


Tyvärr så åkte jag på migrän när jag kom hem, så det blev en tablett å sängen i 1,5 timme.


Har även hunnit med att skruva lite på altanen,målat lite grann och tränat lite med Kaiza.


Hade tänkt att jag skulle hinna göra klart pallkragarna, så att jag kan så lite frön.Men det va punka på skottkärran, så det får vänta tills i morron.


Så nu kanske ni förstår varför jag tycker att det är skönt att helgen är över!



Nu ser jag fram emot en ny vecka, ha det gott  =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards