Direktlänk till inlägg 11 april 2009

En helt vanlig Påskafton!

Av Maria - 11 april 2009 15:38



Ja dagen har varit lite låångtrååkig! det är nästan så att man skulle kunna tro att det är Låångfredan i dag *ler*.


Varit ute å gått, nästan det ända vettiga som jag har gjort idag.

Har mina "barnbarn" på besök sen i går, Katten Nils och Hunden Kyron.

Så det har inte varit ensamt iaf.

I går så fick jag fin främmande , min kära ungdomskamrat elaina va´ på besök. Jätte skoj att prata gamla minnen. Vi satt som två gamla nuckor å kacklade om allt å ingenting. Försökte att komma på en massa namn på personer från förr, vilket inte va´det lättaste.

Kan inte förstå varför ??? De´kan väl inte ha med åldern att göra, eller??


Hur som helst så va´de kul å träffas. Det blir alldeles för sällan numer.


Nu ska jag ringa till sonen å höra om dom har vaknat till liv, efter långfredags anglingen. Så kanske jag kan leverera tillbaka lite djur åt kvällningen.


Ha en förtsatt trevlig påsk afton. ;=)

 
 
Sofia

Sofia

11 april 2009 18:29

Nu har jag lagt till dig som länk på min blogg oxå!!! :) Hoppas allt är bara bra!!!! Ha en fortsatt trevligt påskhelg!!! Kram!!!

http://gruvans.blogspot.com

 
elain

elain

14 april 2009 15:51

Hä va sôm klåen: Fin Främman´t!
Men utan underdrift kan man kalla Din ekologiska morotsmarmelad för Gourmet-dito:
bjöd väl valda delar av schläkta på Digestivekex å det blev mycket uppskattat kan jag framföra...
=o)

http://www.elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

14 april 2009 21:57

elaina: De´ Va jätte skoj å träffas även om det blev en kortis, å´ så kul att marmeladen va omtyckt!

Kramisar på dej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards