Alla inlägg den 16 april 2009

Av Maria - 16 april 2009 21:55



Kan inte förstå, jag är så otroligt trött på kvällarna. Jag som brukar "komma igång" på kvällarna.


Imorse när jag vaknade så hade det kommit SNÖ....... å de´snöade för fullt fram till lunch. Sen var det som att de´ klarnade upp en sväng.


Min gode kamrat M å jag  har i tre dagar varit runt och beskurit äppelträd.

I tisdags så va´vi till Jimmie och Anna, där va´det tre träd som vi gav en duvning. Sen har vi varit till Idenor och tagit fyra träd där oxå.

När vi va´klar med det i kväll, så började det att regna.


Det kanske inte är så konstigt att jag är så Trött!

Dels att vara ute och måsta anstränga hjärnan och kroppen oxå för den delen.


När vi kom därifrån så tog vi en promenad med hundarna.

Har nu mest suttit å tittat på Tv:n.


Jag lovar att jag ska lägga in lite bilder på före och efter klippning av något äppelträd.


Sen bara måste ni titta på detta YouTube klippet med Susan Boyle.


Det är bara  SÅ fantastiskt!


 Ha en bra kväll =)


Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards