Alla inlägg den 19 april 2009

Av Maria - 19 april 2009 19:51



Ja, så har det då gått ännu en helg!


Det känns som att det bara är måndag och fredag, mest hela tiden.


Här kommer iaf bilderna som jag utlovade härom sistens.


  

Jag vill lova att det såg ut som ett ormbo det här äppelträdet!

Naturligtvis så hade det varit någon som försökt sej på att "annsa" det någongång för länge sen. Å dom grenar som skulle ha varit kvar var blott ett minne.




Så vi fick göra ett försök att "rätta" till det så gått de´gick!

Vi fick ta ner det ganska rejält, och efter omständigheterna så blev det riktigt bra.


De´ska bli spännande å se, framåt sommaren hur dom har tagit sej.




Idag va´jag ut å gick i 1,5 timme på morronen, har nästan inte sovit nått i natt. Så det var ganska så skönt med en promenad. Åt sen lite lunch och vilade 1 timme.

Sen har jag varit ute och påtat i trägårn.


Lite fler vårtecken finns det nu på min tomt......här kommer några.





Lite blåsippor och........





......några tussilago.


Nu känns det som att det går mot sommar,eller va´tycker ni???


Ha det bra ;=)


Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards