Alla inlägg den 13 april 2009

Av Maria - 13 april 2009 22:45


Ja,så var det då slut på påsken!

Helgen har formligen flugit fram. I går kväll kom moster , "bonus morbror" och "bonus kusin" hit på midda. Hade gjort hjort stek *rimmar, fniss* och potatisgratäng med kantarellsås. (börjar bli en klassiker, " man tager vad man haver", sa Kajsa varg. Fast egentligen så stog det i hennes kokböcker.... ”Man tager om man så hafva kan ...”)

Gott är de´iaf!


Sen drog Björn och jag i väg på Dansbandskampen, ( de´va bara vi som ville gå). Å vi hade Gôr skoj, dansade så att hela kroppen har värkt i dag.


Va lite seg på fm, men det va´bara å pallra sej i väg ut till Hagmyren för att jobba i totton på årets första travdag. Kände mej lite ringrostig till att börja med, men de´gick ganska så snabbt över.


Sen när jag kom hem, så gick vi en lång prommis med hundarna, M och jag.

Åt en en god midda hos M med grillat kött och rostade rotsaker. Hur gott som helst!!!


Nu ska jag gå å nanna kudden, är ledig i morron oxå. Hoppas att jag kan få lite tid över att fara till skogen å lägga nått spår, till Kaiza.


Go´natt gott folk ;=)

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards