Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Tre i veckan!

Av Maria - 31 mars 2009 22:18




  • Nämn en sak du gör varje dag.

  • Äter fiberhavregrynsgröt!


  • Nämn två saker som får dig att må riktigt bra.

  • Att jag har min hund.

    Att jag har ett HUS att bo i.



  • Nämn tre saker som påminner dig om din barndom.

  • Våra sjungande resor i mammas Amason.

    Djuren som vi hade på dagiset jag gick på i Malung.

    Hästen som jag fick ge socker, när vi var i "Boan".


    ;=)



     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

    Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

    Av Maria - 26 november 2017 21:55

        Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

    Av Maria - 17 juni 2016 12:50

    Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

    Av Maria - 15 november 2015 16:09

      Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

    Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

    Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

    Presentation

    Å klockan är...?

    Vädret hos mej!

    Vädret Hudiksvall

    Besöksstatistik

    Kalender

    Ti On To Fr
               
    1
    2 3
    4
    5
    6
    7
    8
    9 10 11 12
    13
    14
    15
    16
    17
    18 19 20 21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30 31
    <<< Mars 2009 >>>

    Översätt/Translate bloggen

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Länkar

    Kategorier

    Arkiv

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards