Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Maria - 18 mars 2009 23:02



I dag har jag faktiskt börjat tro på att det blir en VÅR, även i år!


Vilket kanon väder......å härligt att sluta 12 i dag!!!!

När jag kom hem så ringde Nutte å undrade om jag kunde vara barnvakt,medans dom körde några hästar.


Så vid halv tre tiden for jag dit, tog en promenad med Cajsa och Kaiza.

Cajsa somnade, så då passade Kaiza å jag på att mysa i solskenet. Hade tagit med mej Allt om trädgård, som hade kommit med posten i dag...inte helt fel att få lite inspiration, inför vårens ankomst!


Nutte hade tagit fram kött, så under tiden som dom va ute gjorde jag en köttgryta, som vi åt när dom kom in.


Hem å bakade lite bröd, sen tog Kaiza och jag en promenad och hämtade M+ bil.

Hon hade varit på 50 års kalas!


De´va kanska så halt även i kväll..............ja, just ja. Jag har glömt att berätta att jag "nästan" fick främmande i trägår´n i går kväll!!!


Efter sen jag hade kommit hem från valpkursen, satte jag mej å tittade på tv:n ... så får jag höra...."svvung", blixt, duuns och en tystnad!?

Så jag går till fönstret för att kolla va´det va´som lät??


När jag till min förvåning får se en bil, som står med bakänden uppe i snövallen (tack å lov för den, om inte den funnits där så hade dom "stått" i min TALL).

Dom hade gått in med bresidan i lycktstolpen och elskåpet, sen snott till så dom hamnade i snövallen.


De´ hade gått bra med killarna, lite tagen tror jag att dom va´.

Gav dom telefon nummer till jouren, så efter ca. 10 min kom Fortum och satte upp avspärrning runt stolpen och skåpet. Sen kom det en traktor och drog loss bilen.


Å som sagt även i kväll är det jätte halt ute.

Nu hoppas jag att de´blir en lika fin dag i morron, för då är jag LEDIG!!!!!!

Go natt  =o)

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards