Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Maria - 2 mars 2009 22:21



Ja det är ganska så skönt när dom är över...

Även om jag inte ska klaga, det har varit en rätt så lugn helg.


I fredags började jag ett par timmar tidigare eftersom jag skulle fara till Sundsvall på kvällen.

Det var en riktigt trevlig afton, må jag säga. Jag hämtade upp Eva vid 18 tiden för avresa till Gnarp. Där bytte vi bil för fortsatt färd till Södra Berget där vi intog en god tre rätters midda.


Sen bänkade vi oss i den stora mässhallen,för att titta på Sven-Ingvars Showen( Eva och jag sänkte nog medel åldern rejält skulle jag tro). Men kul va´det.


I går när jag jobbade så kom Luftkudde Land med sin stora packning. Dom ska vara på Håsta hallen den här veckan. Det är ju sportlov här den här veckan.

Vilket innebär "lite" mer jobb, för oss......

Ni kan inte ana va´det dammar av alla maskiner som står och går.


Nu ska jag snart gå i säng.... Men först vill jag passa på å´ Gratulera  min kära syster Camilla som fyller år i dag, kram på dej (jag tror att jag ska slänga iväg ett sms fast det är sent).





Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards