Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

HEJA HÄLSINGLAND!!!!

Av Maria - 31 januari 2009 21:26



......och ett STORT GrAtTiS till team HANNA, som tog hem segern i KÖRslaget!!!

Det va´ni värda...för ni va´bäst, utan protest!


Själv har jag haft en "JÄVULSK" natt. Vaknade, eller vaknade å vaknade, hade legat å vritt å vänt på mej ett bra tag. Men vid halv 3 så va värken näst intill outhärdlig!

Låg ett tag å tänkte "att föda barn, det va INGENTING", mot den smärta som jag hade i benet, höften eller vart det satt.

Efter mycket möda och stort besvär så lyckades jag ta mej ner för trappen. Satt sen å försökte "slå" på benet (höften), för att avleda smärtan.Tog sen en dunder värktablett, som jag fått av en vän ( ja,ja jag vet att man inte ska ta emot recept belagd medicin, men nu var jag glad att jag hade dom), så kravlade jag mej upp i sängen igen. Å faktiskt så lyckades jag somna å sov GANSKA så bra till 7-8 tiden.


Det går riktigt bra när jag håller igång, men ibland så strålar det som satan ner i benet.

Har suttit å kollat på symtom på Ischias på nätet å kommit fram till att det nog är boven i dramat. Ska försöka att få komma till nån Kiropraktor till veckan.


Har även fått en del blommor omplanterade i dag! Känns riktigt skönt!







 
 
Ingen bild

cissi

1 februari 2009 10:36

Tack för kommentaren på min blogg:) Hoppas benet/ryggen/eller vad det nu är som krånglar ger sig snart.

 
Ingen bild

Maria

1 februari 2009 17:06

Cissi: Det hoppas jag oxå, att det ger med sej.
Har faktiskt sovit riktigt bra i natt, peppar,peppar....
Synd att du inte hade skrivit in din bloggadress... för tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag kom till din blogg?!!!

Ha det....

 
elaina ber Dig kolla här...

elaina ber Dig kolla här...

1 februari 2009 17:32

AJdå: inge vidare med värk!
Här får Du en utmaning av mig som kanske kan skingra tankarna lite från det onda...
=o)
PS: Krya-på-Dig-KRAM!

http://elaina.bloggagratis.se/2009/02/01/1344948-s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards