Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Maria - 12 januari 2009 21:53


Är det fler med mej som tycker att det är jobbigt när det är fullmåne?????

En del säger att det bara är joll, när jag säger att jag har svårt att sov när det är fullmåne.

Men det är min fasta övertygelse att det måste påverka oss människor oxå, eftersom det påverkar vattnets ebb och flod.

Vi, alltså människan, är ju till största delen uppbyggd av vatten,så varför skulle inte vi oxå påverkas????



Det är iaf den HÄR som har sett till att JAG har haft några tuffa nätter.



I går for Kaiza å jag till skogen å tränade lite uppletade, vilket hon tyckte va skitkul.


        



I dag på fm så trodde man det va´VÅR, i våran bäck på baksidan såg det ut som VÅRFLOD.   Sju grader varmt va det ute.                    


Kaiza passade på att leka grythund. * fniss *

Hon va´på väg under stugan flera gånger, det hade väl varit nått djur där.




Sitter på gräsmattan och kollar vad som rör sej i skogen.


Ha det


;o)

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards