Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Maria - 4 januari 2009 15:29


Ja det är det minsta man kan säga att jag har haft sen da´n före nyår.

Min goda vän Susanne ringde nämligen då, å satte griller i huvet på mej.

Hon funderade om jag kunde tänka mej å ta en valp på foder, i från henne.

Första natten vet jag inte hur många gånger som jag vaknade och låg å vägde fördelar mot nackdelar.


Sen har jag "grunnat" å "grunnat" av å till.Tills jag till slut måste ta ett av de svåraste beslut som jag har tagit.

Jag känner mej mycket hedrad som fått förfrågan, men måste inse att det är omöjligt att tacka ja, hur gärna jag än skulle vilja det.


Min ekonomiska situation säger att jag måste tacka nej.

Som de´är i dag har jag inte råd att tävla å ställa ut Kaiza i den utsträckning som jag skulle vilja.

Så hur skulle det gå med en till hund????     Inge bra alls.


Jag hoppas å tror att Susanne ska kunna hitta en fodervärd till lilla "Basse", (Diabas)som han heter.

Gå gärna in å titta på honom och hör av er, till Susanne om ni kan komma på en bra människa som kan tänka sej att vara fodervärd.


Mitt hjärta blöder................


Tack för det fina erbjudandet!


Ha det gott

:-(



Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards