Alla inlägg den 24 december 2008

Av Maria - 24 december 2008 18:25



Det är sonen som tycker om den här låten. Så min svägerska letade reda på den på You Tube åt mej.

Av Maria - 24 december 2008 11:26




........Eller jag kanske ska skriva J, som i JULAFTON!!!!!!


Gårdags em så for sonen + sambo å jag till Sundsvall för att leta kläder "klänning" åt A. Vilket vi oxå hittade . Passade på att äta i Sundsvall, sen tog vi en sväng in på Farmen och önskade god jul.


När vi kom hem fick jag hjälp med att pynta och klä granen, av J och A.



Efter en skinkmacka och lite öl så öppnade vi lite julklappar vi 12 slaget.

satt sen å bara myste.

  


    Trötta hundar och även A och J va trötta.



Kyron och Kaiza poserar vid granen.


       


A och kyron myser                                    En trött son


När vi klev upp vid 10 , Kaiza och jag , kom "morfar S" och hämtade Kaiza och gick en promenad till kyrkogården å tände ett ljus.

Hoppas att ingen såg dom,( tyvärr är det ju så att hundar inte får vara på kyrkogårdar), Men de´tror jag inte att han visste.


Nu ska jag göra mej redo för dagens bravader, ska hem till bror sen.


Vill bara säga GO´JUL PÅ ER ALLIHOPA!!


Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards