Alla inlägg den 6 december 2008

Av Maria - 6 december 2008 21:49

Har nu suttit å tittat på Dansbands kampen, å kan bara konstatera , att jag tycker det är ett konstigt upplägg på detta program.


Jag tycker att Scotts är ett kanon band, å Larz Kristerz är ju ett roligt band. Menjag kan inte förstå varför man inte låter dom två som går vidare varje vecka, gå till en slut final ?! Det är så många bra band som inte har fått nån möjlighet  att gå vidare med dom här reglerna.


Idag hade Zlips kunnat gå vidare tycker jag, men även Scotts vill jag se i final.

Go´natt:-)

Av Maria - 6 december 2008 11:38


Min chef ringde hit till jobbet för en stund sedan, å lät ganska så uppriven.

Hon funderade om jag visste vart man skulle ring..... ? hur bär man sej åt.....?


Det visade sej att hennes brorsdotters hund hade DÖTT inatt.

Han brukade ligga i sängen med henne, å så skulle hon bara "flytta" lite på honom, Då drog han en sista suck, blott 9 månader gammal.


Jag letade reda på ett telefonnr. som vi får se om dom blir nå klokare på.

Dom hade ringt jouren på försäkringsbolaget, men dom kunde bara ta emot en anmälan. Jag förstår ju att dom vill göra en obduktion, så hur gör man?????

Av Maria - 6 december 2008 09:29


Ja jag tänkte passa på att skriva några rader om gårdagen, medans jag är hem på en fika rast.


På morronen va Kaiza å jag ut å´tränade en sväng, sen gick vi in å kokade knäck.


knäcken kokar för fullt               den färdiga knäcken



Passade på att ge pippifåglarna lite mat



For sen i väg å jobbade. På APT:n bestämde vi att vi ska bjuda alla klasser på en pepparkaka och julmust till veckan. Så jag fick till uppgift att fara på Mickelsson´s och handla.

Eftersom det inte va nå´speciellt ,mer än vanliga träningar så passade jag på att sluta lite tidigare.

For därför till Gnarp på Auktion. Det va ganska så styrigt, mycke barn som fick springa som dom ville, så det va svårt att höra auktionisten. Som för övrigt va´Mosters man Björn.

Björn i ropartagen


Tyvärr lite dålig bild


När Kaiza å jag kom hem så fick hon ett köttben å´lyckan av total.


Kaiza överlycklig


Nu måste jag fara tillbaka på jobbet . Ha det så länge.

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards