Alla inlägg den 4 december 2008

Av Maria - 4 december 2008 22:30



Ni bara måste lyssna på på den här, den är SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!


Även Leonard Cohen´s version är värd att lyssna på.....


Av Maria - 4 december 2008 21:47


I dag va´det meningen att jag skulle fara å tapetsera klart. Men moster ringde å sa att det inte va´nån bråska med det, å eftersom det snöade ganska så mycke på fm ,så bestämde vi att det fick vänta till nästa vecka.


For därför ut till U. å fikade, å tog en promenad med Kaiza.

Försökte mej på att fota lite grann.

         

Kaiza i full fart.                                            Kaiza framifrån


        

 Lyckades få med baken                        Kaiza studerar hästarna



Sen hem å plockade, plockade och plockade........

Kan inte förstå att JAG kan stöka till så in i norden. Men jag är "lite pedant" när det gäller att var sak ska ha sin plats. Så är det så att jag inte har Tid, så får det hellre vara stökigt, tills jag Får/Tar mej tid att få var sak på sin plats.

Jag har en syster som är lite tvärt emot. Det är huvudsaken att det är rent från saker som syns, men man kan få spunk när man tittar i lådor å´skåp.


På kvällen va´jag ut till klubben, på styrelse och sektor möte.

Har sen Häckat framför TV:n, vilken kanon grej det är de´här med inspelningsbar boxer. Man reduserar tiden ganska så mycke´när man kan spola förbi all reklam.


Nu ska jag fundera på om jag ska koka knäck NU eller om jag ska kliva upp å göra det i morron bitti.Börjar inte förrän 12.

Fast det är en hel del annat som jag hade tänkt hinna med på fm oxå.


Ja de spöörs väl.




Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards