Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Jaha då va´det fredag igen... en bra sådan.

Av Maria - 28 november 2008 22:58

Får börja om på ny kula. Allt som jag nyssens hade skrive´bara försvann........

Det va´som så att när jag skulle gå å lägga mej i går kväll, fick jag mej en funderare.!?

I trappen låg en digital kamera kartong, överst i den låg det ett minneskort, men ingen kamera.

Funderade ett tag på att kanske sonen hade varit hem å lagt den där. Men så slog det mej, kanske att det va´S-E som hade lagt den där.

Måste därför ringa å kolla med honom på förmiddan i da´. Det skulle vara en Kamera till MEJ, så han blev ganska så stöss att det inte va nån i kartongen.

Men efter lite efterforskning så visade det sej att han hade fått kartongen som visnings exet skulle ligga i. Fick så ut en ny kartong på Elgiganten, med en Kamera i.

Jag blev JÄTTE glad. Det är inte alla dagar som man får presenter inte.


For sen å handlade lite mat, sen en sväng upp till Ullsäter å tränade lite med Kaiza. Hon börjar att bli riktigt säker på "Fjärren" även utomhus nu.


Sen hem å stöpte en saffransdeg.



Så här bra blev kortet med den nya kameran.

Medans jag väntade på att den skulle jäsa, så gick jag igenom handboken till kameran.

Har sen tittat på Idol ,gräddat bullar å suttit i telefonen i 1 timme tror jag.

Så här blev resultatet.



Just ja´-Hur blev det med Kyron undrar du?

Dom tog prover å´lindade svansen. Sen fick han värktabletter, å ska på återbesök nästa vecka.

Nu ska jag fara å skjutsa dom odågerna på krogen(sonen + sambo).

Ska upp för å fara till Gnarp och tapetsera i morron igen.


Go nattens med er

 
 
elaina

elaina

6 december 2008 23:47

Visst äre KUL å få överraskingar!
Bilderna blev ju hur bra som helst...
=o)

http://www.elaina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards