Alla inlägg den 17 november 2008

Av Maria - 17 november 2008 22:19



.....PÅ Frisör turne´. Syster yster undrade om jag kunde komma å klippa av en bit på hennes NYA hår.. ( ja, hon har gjort en hårförlängning).

Så jag va dit å tog av en "dess".

Naturligt vis vill  även mosters jänta göra nått med håret.

Så vi gjorde två inbakade flätor. Fin va´??


Av Maria - 17 november 2008 16:39

Den lille grå, oansenlige mannen i 50-årsåldern kom in på

pastorsexpeditionen, gick fram till Prästen och ville bikta sig.


-Det går bra, säger prästen. Vad gäller saken?


-Det är så här, sade mannen, att igår böjde sig min hustru fram över

frysboxen, kjolen gled upp lite, och jag kunde inte hejda mina lustar,

utan drog upp kjolen helt och ned med trosorna, och sedan blev det som

det blev.


-Var det er hustru sade ni, undrade prästen


-Ja, svarade mannen, vi har varit gifta i 28 år.


-Det är ingenting att bikta, sa prästen, det är helt naturligt att ha

saml*g med sin egen hustru.


-Tack det var skönt att höra, sa mannen och gick.


Någon timma senare kom en liten, alldaglig dam i 50-årsåldern in på

pastorsexpeditionen, gick fram till prästen och ville även hon bikta sig.


Prästen frågade vad det gällde och damen berättade:


-Igår böjde jag mig fram över frysboxen, och min man drog upp kjolen på

mig och ner med trosorna och sedan hade vi saml*g bakifrån: det är

förfärligt.


-Er man har redan varit här och berättat, och jag säger till er som jag

sade till honom att det inte är någon synd att ha saml*g inom

äktenskapet, intygade Prästen


-Så vi är välkomna till kyrkan om vi vill? frågade damen


-Oh ja ni är så välkomna till kyrkan! svarade Prästen


-Det var skönt att höra, sa damen, för på Hemköp sa dom att där är vi definitivt inte välkomna längre...


***************************************


        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards