Alla inlägg den 16 november 2008

Av Maria - 16 november 2008 15:40

En liten fräckis som jag stulit från elaina....


Det satt en karl i herr bastun, och plötsligt fick han världens stånd å värmeslag samtidigt, han reser sig och vrålar:

- Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång !



En ung kille i bastun tipsar honom:

- Stå inte här och vråla, gå in i dam bastun istället.



Så mannen rusar in i dam bastun och fortsätter vråla:

-Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång!




En kvinna som sitter i dam bastun, reser sig lugnt upp,

tar en skopa kallt vatten och slänger på det ståndaktiga könet.



Mannen mister genast erektionen och tittar besviket ner på petter-niklas och utbrister:

- Va du bara törstig din lille jävel...

Av Maria - 16 november 2008 13:01

Kaiza fick föja med till jobbet i morse, hon satt i bilen medans jag städade. Sen tog vi en promenad ute på Håstaholmen, å hon försökte gång på gång att ignorera mej.

 När jag sen skulle fara hem å äta lunch, så skulle vi bara gå på baksidan å "rasta", då SticKer den apan, usch så får jag inte säga,men jag blev så arg, rädd och förbannad.Hon hade nämligen stuckit på andra sidan järnvägen. Det är första gången på alla år som hon har stuckit så.

Den här förbannade löpningen, vilken drivkraft det är....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards