Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Maria - 13 augusti 2009 21:21



I går så var jag och min kära ungdomskamrat elaina och jag till Järvsö på en tripp........

Tänk va´mycke man kan tala.....ja de´är ju inte allt för ofta som vi ses nu för tiden. Så de´ är väl inte konstigt att man nästan får skavsår i både öron och käkar, när man träffas.


En mycke trevlig em. hade vi iaf.


Det är alltid lika mysigt och trevligt att gå omkring i denna trädgård.....sitta ner å och äta dessa goda mackor, som dom har.



L studerar menyn.....



L tar sej en funderare på vad vi ska äta.....



 



En trevlig servitris förevigade oss båda * lite kul att få vara med på bild själv ibland*


 Härliga växter och rabatter....


Vackra skärmväggar och fantastiska blommor!



 Berså av humle



En helt otrolig Berså av humle på "störar".....



 


Ser lite förvånade ut......diskuterar vad det är för röd blomma i bakgrunden.





Om jag inte missminner mej så var det nån mynta av nått slag......eller????




 Stannade sen till vid Torön en sväng.......



 



.....å där bara måste jag föreviga dessa söta svalor!



 När vi sen kom tillbaka  hem, så åkte vi förbi L ´s systerdotter å tittade på hennes kattungar........är jätte sugen på att köpa en. Ska fundera nån dag till, sen bara måste jag bestämma mej.



Men han är bara sååååå söööt lilla Isidor......eller?????


 



 Mamman är Helig birma och pappa är Sibirisk katt......

kan nog bli en mycket stor herre!!!!


Nä nu ska jag sätta mej vid tv:n en stund.


Ha de´ gott =)


Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards