Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Maria - 9 augusti 2009 23:02



Ja, så börjar då allvaret!


Tänk va´sommaren bara flyger iväg. Det är snart mitten på Augusti......å sen är de´ inte långt till Jul.........eller!!?????


Nääää ,vill inte tänka så långt, men veckorna bara rusar ju i väg!!!!


Hinner ju inte med att skriva just nånting heller nu för tiden.

En liten resume´av veckan som gått:


I måndags så for min kära "svärdoter" å jag på en liten tur till Avholmsberget å åt lunch, en tog vi oss en tur längs Norrdellen tillbaka. Stannade till vid Fönebo camping för att äta lite glass och sola en stund.


Sen fortsatte vi till Näsviken och plantskolan, för att inhandla lite växter.......som förhoppningsvis ska få komma ner i jorden i morron. Hmmmmm


Tisdan var som vanligt en Jukebox kväll!


Först en jätte god midda hos "Smulan"!

Laxen va superb *mums*.....å tack för en trevlig dag!


Sen har jag försökt att måla klart altanen, jobbat på travet och varit på mentalfigurant utbildning..........lördan avslutades med att, jag var tävlingsledare för första gången, på våran lydnadstävling på klubben.


i dag har jag bara Varit!!!

For ut till Hölick å satte mej i en solstol......har försökt att jämna ut min "bondbränna" som jag åstakom i går på lydnadsplanen   *ler*.


Kvällen avslutades visserligen med att jag har varit hos sonen å grävt upp en rabatt där växterna ska ner som inhandlades i måndags.


Nä de´är väl dax att inta sängläge om jag ska ta mej upp i morron.



Go´natt=)

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards