Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Maria - 1 augusti 2009 18:57



Persson´s Pack



Av Maria - 1 augusti 2009 18:55

Av Maria - 1 augusti 2009 18:54






Av Maria - 1 augusti 2009 18:26



Ja den här veckan har då flygit fram.

För dom som undrar hur det gick med min rygg,så kan ja tala om att det Sitter kvar. Om än väldigt ÖM.....


PÅ söndan så fick jag komma på akuten för att göra en dokumentation av skadorna. En förmodad spricka på revbenet, men läkaren tyckte inte att det skulle tas nån röntgen.


Jag skulle däremot röra på mej mycket men försiktigt, å inte belasta.

 Sjukskriva mej själv den här veckan, å känna efter så det inte blev värre.

De´har det inte blivit , men de´gör fortfarande j*vligt ont när jag rör mej i vissa lägen, hostar å för att inte säga när jag Nyser.....


I tisdags så fick jag besök av min syster från Hallstavik och hennes hund Isa.

Jätte kul å träffas. Det blir alldeles för sällan som vi ses.

 De´måste vi råda bot på ;)


 

På kvällen va´vi på Jukebox, å det var en kanon kväll.

En repris från förra veckan Magnus Carlsson,sen var det Ebbot och sist men inte minst PETTER !


Han är duktig min morbror, att få dit en blandning av artister som man aldrig skulle få se på samma scen nån annanstans.



Onsda´n var vi till Gnarp å levererade lite Marmelad.

PÅ torsda´n åkte Anna och jag upp till Ingalunda Gård.


Ja, de känns som att jag suttit mest i bilen.........å varit ute å gått, den här veckan.

Men de´är väl å Röra på sej.....utan att Belasta!!??



Veckan avslutades med att jag följde med Jimmie och Anna till Sundsvall på freda´n.


Eftersom min mamma är ett stort fan av Per Persson, så for vi ut till Hölick och tittade på Perssons Pack på kvällen.


Ja, nu är de snart slut på denna vecka oxå.


Här kommer lite smakprov från både tisdagens Jukebox, och fredagens P.P


Håll tillgodo.........=)



Ja dom andra inläggen hamnade nu överst.....men sån är teknikens under!!!!

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards