Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Va´ helgen har gått fort........

Av Maria - 29 mars 2009 22:58



.............jag fattar inte var tiden tar vägen?!


För att summera mitt förra inlägg, så har det gått jätte bra med Nike. Hon tyckte inte det va´så roligt att gå i säng första kvällen, men efter ca. 10 minuter så va´det lungt.


I går rände vi på stan en stund M och jag. Vet inte när jag va´å strosade på stan en lördag, eller nån annan dag heller förresten.

Vi tog oss en titt inne på Gröna Systrar, som höll på å packa ihop för att flytta ut till Finflo igen. Man blir så sjuk av att bara titta på allt roligt som dom har. Man får HA begär......


I dag känns det som att dagen bara har Rusat iväg. Mycke´beror det väl på att vi "tappade" en timme i natt.


Själv har jag fullt upp med min marmelad tillverkning, som jag ska börja sälja via min mosters gårdsbutik som snart ska öppna.

Återkommer med mera info. om detta.


Nä, nu ska vovvarna få gå ut en sista sväng, sen blir det sängen.....


Ha det.....;0)


 
 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

30 mars 2009 12:03

Spännande med marmeladtillverkning! Själv äter jag inte socker eller sött överhuvudtaget, men jag tror det blir strykande åtgång. Huvudingrediens? Däremot joxar jag gärna ihop mat med vilda växter, gör inläggningar och torkar. Få se hur mycket jag orkar med denna säsong, det blev minimalt förra året när inte energin fanns.
Ha en skön måndag!

http://paulaz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards