Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

En sån person är JAG!!!

Av Maria - 16 mars 2009 23:04


Blev tipsad om ett personlighets test hos elaina, å de´måste jag ju testa.

Här kommer mitt resultat, och nog är de´mycke som stämmer alltid.

Testa gärna själva.



Min personlighetstyp:


Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.



Karriärer som skulle kunna passa Mej:


Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.



Får väl säga att det där med hemmafru inte skulle sitta så illa, men jag får väl erkänna att jag är utbildad barnskötare. Så nått var ju rätt iaf......


Hej svejs  =o)

 
 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

17 mars 2009 20:42

Angående Loppan, veterinären tog en massa blodprover som vi ska få svar på imorgon. Tyvärr är det inte så enkelt att hon ätit nåt olämpligt, hon är jakthund så vi håller henne kopplad jämnt. Tydligen är det inte vanlig magsjuka för hon blir dålig långt efter måltiderna. Men snart får vi veta om vi behöver vara oroliga eller ej!

http://paulaz.se

 
Ingen bild

Ami

18 mars 2009 10:57

Kul med personlighetstesten. Jag är en tänkare, vill förstå och hjälpa andra osv. (passar ju bra för en elevassistent) Jobb som skulle passa var bla skribent, psykolog och präst. Ska jag månne ändra inriktning?
Kramisar

 
Ingen bild

Maria

18 mars 2009 20:12

AMI: JA, varför inte, jag tror att du skulle passa som "pyskolog" eller präst. *fnisss*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards