Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Slut på helgen!

Av Maria - 15 mars 2009 21:58



Tänk det känns som att det bara är Måndag & Fredag, hela tiden.....otroligt va´veckorna går fort!

Det är redan mitten på mars, och fortfarande massor med snö kvar!

I går så snöade det, flingor stora som lapphandskar, även om det inte va´så länge.... solen tittade fram samtidigt som de snöade,mycke´ konstigt väder......


I går kväll va´tjejerna här på midda´, vi åt rostbiff (som blev så där, skulle ha tagit ut den på 60 grader, men den hann gå upp till 64, hmmm),till det hade jag gjort potatisgratäng , kantarellsås och sallad. Gôtt sõrru!!!


Idag tog jag det lungt på fm, på em så for jag till Näsviken å tog en promenad med tjejerna från Stensöbäckens kennel.


Sen for jag hem å tog itu med mitt hatobjekt DISKEN!!!!


Har nu gjort morotsmarmelad, å tittat på Beck. Ska nu titta på fortsättningen så....


Ha det gott

 
 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

16 mars 2009 18:46

En FURminator verkar oumbärlig!
När vi slängde ut vår gamla skinnsoffa, 20 år gammal och ersatte den med en i textil insåg vi inte vidden av vad vi gjort!
Nåja, soffan är både snygg och bekväm, men helt klart är att katterna behöver hjälp med pälsvården i fällningstider.

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

16 mars 2009 22:49

Titti: Ja, de´kan du lita på,att den kommer nog att vara oumbärlig i många hem här runt i kring.
Min arbetskamrat fick låna hem den på lunchen härromdan. Å när han sen om side kom tillbaka så sa han: -EN SÅN BLIR DET!!

I dag var jag hem till en väninna som har katt, å du skulle bara sett. Vi bara gapade, de blev en stor hög med hår på ca.1-1,5 min som jag höll på å "kammade", ootrolig är den!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards