Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

En dag kvar!

Av Maria - 12 mars 2009 21:57


Ja, då var det bara en dag kvar på den här veckan..... ganska så skönt tycker jag.


Är ganska nyss, för drygt en timme sen, hemkommen efter en promenad runt Lillfjärden. Med en kopp the å en macka, har jag sen suttit å tittat på Arga Snickarn från i går.

Eftersom jag var på kalas hos sonen i går, så fick det bli en inspelad variant i dag. Jag tycker att de´är ett ganska så roligt program, Arga snickarn, det handlar liksom om "riktiga" människor som verkligen har gått in i väggen.


Sen bara måste jag berätta om FURminator, en helt fantastisk kam/karda/borste , som jag hittat på Canis hemsida. Min svärdotter tog å beställde den för att se om den verkligen va´så bra som den såg ut på demo. filmen.

Å den överträffade verkeligen våra förväntningar!!!!

Har man en hund eller katt som håller på å fäller nu, så rekomenderar jag att köpa en FURminator.


Jag återkommer med lite bilder vid ett senare tillfälle....

Här kommer några bilder, om än inte den bästa kvalite´n



Skorpan blir borstad!


Skorpan en svart katt(men med vit underull) som bara virvlade om kring.



Reeba blir borstad

Titta hur det bara lossnar.


Bakbenen på Reeba.



Detta är högen av hår efter ca.3-5 minuters borstning.


Hårhögen!!


Detta är hår högen, med FURminatorn liggande bredvid!!!

Den är helt ooootrolig!!!!



Ha det gott ;o)

 
 
Ingen bild

Ami

13 mars 2009 19:43

Visade Mats filmen om den fantasktiska pappan. Han erkände inte att han blev rörd men han tog sej åt ena ögat =).
Ha en fortsatt bra helg.
Kramisar

 
Ingen bild

maria

13 mars 2009 23:02

Ami: Ja, va ska man säga. Karlar Inte kan dom visa att dom blir rörd inte......

 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 mars 2009 16:15

Hejsan, tack för besöket hos mig! Fin blogg du har med fina hundar och vackra blommor. :-) Jättekul att träffas!

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

15 mars 2009 22:17

GladaKatarina: Kul att du gillade min blogg, kommer att titta in till dej även i fortsättningen.
Ha en bra dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards