Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Maria - 13 maj 2010 18:31


Gjort ett tappert försök att göra bloggen lite mer somrig.


Hoppas att de kan påverka vädret där ute oxå ;-))


M

Av Maria - 13 maj 2010 10:05


Känner mej väldigt rastlös, men får ändå inget gjort!


Nu kan jag inte skylla på att jag har punka på skottkärran, för att inte få nå gjort ut i trädgårn.

Det har min gode vän S sett till, att hjulet fick en inner slang.

Så förhoppningsvis inge mer punka i sommar   


Nu känner jag mej bara stressad Vart jag ska börja....inne....ute....inne...ute?????


Tror att jag ska börja ute....eller...joooo, de får nog bli ute.

Ser ut som att de ska komma regn på em eller mot kvällningen.

Å i morron så ska de regna mest hela dan, så då får jag kanske nå gjort inne på em i morron.


På förmiddan i morron så ska Kaiza å jag till Näsviken å gå en skogs prommis med alla border tikar å lilla Hedvig som är en Russkaya Tvetsnaya Bolonka.

Svårt namn att uttala   


Det är brudarna från Stensöbäckens kennel som vi ska ut med.

obs!

(understrykningar är klickbara länkar)


I går kväll så var vi på klubben å hade ett av våra utbildnings tillfällen.

Håller just nu på  med en utbildning till SBK instruktör.


Riktigt kul är de   om än lite tajt om tid mellan utbildnings tillfällena.


Eftersom dagarna liksom bara flyger fram    



Måste oxå berätta att vi var ut å gick vårt första viltspår för i år, i går på em.


Å de gick kanon bra!!!


Ska nu försöka att göra några spårprov så att hon även kan få titulera sej som Viltspårs champion   

Min lilla Kaiza.


Nä nu blir de lite kaffe .....sen ska rabatterna få sej en duvning!!


Tjingeling.....



Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards