Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Maria - 11 februari 2010 21:13


Man funderar vart all denna snö ska ta vägen, när den ska smälta.

Å tydligen så är de inte slut med snöandet  heller......

*SUCK*....om man tittar på KLART´s väderprognos för nästa vecka så vill man med det bestämda gå i IDE......!!!!!!!!!


Helgen som var så tror jag att varenda kotte i hela stan var på taken å skottade.

Efter alla rapporter om tak som hade rasat in, så var de väl inte så konstigt kanske.


Själv så tog jag å skottade av garage taket......när jag hade skottat halva så ringde jag min vän M. å undrade lite snällt om hon ville hjälpa mej en stund?

Å de gjorde hon....så gärna ( blink, blink )


Jätte skönt att få de gjort iaf.

Högarna som blev nådde nästan upp till garage taket.


Var ska man lägga nästa snö som kommer????


Så här ser det ut på baksidan nu........



        








Fönstret som syn till höger i bild , har jag knäppt nästa bild i från.......


Fatta va mycke snö de´ är !!!!!!!




    



Sonen å svärdotra kom förbi å hjälpte till å få av snön från altan taket på em oxå.



      


Nu återstår det bara att be till högre makter om att prognosen för nästa vecka är fel  !!



Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards