Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria - 5 oktober 2009 17:10


Så här trött var Izze i går kväll!

 Efter att ha lekt med sin nya leksak, ja jag vet inte Hur länge.

 Men den va "Kulig"!!!!


  


Skönt å ligga i mattes knä Glad



    


Mys.......


  




Visst är han vacker, min lilla go´fis?




Av Maria - 4 oktober 2009 21:34


Idag har vi varit till Sundsvall på utställning.

Lite roligt att få en bedömning av den "gamla" damen.


De blev ju bara en slät 2:a, men jag hade inte så stora förväntningar heller.




Kaizas Kusin  


Tyvärr blev bilderna lite mörka....men här är en bild på den andra långhårs tiken.....som för övrigt var en kusin till Kaiza.



  



Här en bild på Kaiza ......å några fler bilder på Kaiza



    Spökhunden Kaiza  

Det är väl inte för intet som dom kallas för SPÖKHUNDAR......ha haaaa...här ser dom verkligen ut som sådana med dom här ögonen!

 



Så här stod det i omdömmet:


En lätt helhet. Fem.huvud med bra uttryck. Mkt bra hals & rygg. Ngt brant kors. Ngt knapp bröstk. Tillr.benstomme, Kunde vara bättre vinkl. runt om. Rör sej bra fram, v-ställd bak samt med glad svans.

 

Ja de är så hon ser ut Glad


När vi var klar på Nordichallen så gjorde vi en till stökresa ut till Birsta...(var på IKEA i fredags).


Där inhandlades det en kattleksak åt Izze.........å ni kan tro att den har varit poppis.


Tror att han har lekt med den i över en timme nu. Han kommer säkert att sova gott i natt.Tungan ute



    



Nu blir det sängen.

Av Maria - 3 oktober 2009 22:08


....å tittat på dagens tarot  ( klicka på tarot)kort!


Jag säger bara hmmmmmmmmm??????


Kan de´ vara så ?????

Av Maria - 3 oktober 2009 11:02


Ja nu har jag äntligen börjat (ja, jag är inte klar) med att få undan lite saker från tomten.

Att de´ ska vara så in i bängen tråkigt att plocka undan inför vintern!


Har iaf fått in lite stolar å bord i boden, å börjat ränsa lite i krukor å så.

MEN natirligtvis så är det punka på skottkärran....*suck* ....så nu måste jag fixa de först innan jag kan tömma alla krukor.


Känns mindre roligt.


Nu tänker jag hoppa i duschen, för att sen ta en tripp till "Jäsche" på skörde marknad!


Ha det =)

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards