Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

I väntan på........

Av Maria - 2 januari 2011 19:39


.....mitt "tvåbenta" barnbarn, så har jag som bonus fått ett "fyrbent barnbarn"   


Var över till sonen och svärdotra men en hundbur som dom ska låna till sitt lilla nyförvärv.

Lilla Blade   


Han tyckte att jag var liiiite läskig när jag kom, men de gick ganska så fort över.


Katten Nisse, tyckte däremot att Blade va lite konstig.

En mycket stor svans, hade han när han kom in.

Men även de verkade gå över ganska så snart.


  En riktigt snygg kille.....


 

Så skulle vi då testa hur han reagerade på buren.......hmmmm ....lite skeptisk... men efter lite lockande av "farmor" så gick de riktig bra ..   


         


Hoppas att de gick bra även senare ......men de tror jag nog.


 
 
Carin

Carin

2 januari 2011 19:57

Ja, "lilla" Blade...var inte liten precis. :-) Men ser ju snygg ut! Hoppas att han snart ser buren som sin borg!

http://cabriedeseri.blogspot.com

Maria

2 januari 2011 20:45

Hahaaa....njaaaa liten å liten, men han är 5.5 månad å ska enligt utsago inte bli så mycket större.
Å som sagt tror nog att han kommer att se buren som sin borg, inom snar framtid. =)

 
Ingen bild

Anna

2 januari 2011 20:13

Han fick sitta därinne medans vi åt å de funka bra sen har han varit in å vänt en gång själv + 2 ggr har jag lockat in honom och sen har han fått gått ut själv ( utan att jag stängt grinden ) just nu ligger han å drar timmerstockar på soffan å fiser. Har varit en händelserik dag. Hoppas natten går bra, jag får nog stålsätta mig rejält.

Maria

2 januari 2011 20:42

De går nog jätte bra bara han väl somnat =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 oktober 2020 22:02

Snart en vecka sedan Hedda flyttade in. En ganska så försiktig tjej, ska bli spännande å se hur hon utvecklas. ...

Av Maria - 26 november 2017 21:55

    Även i år så levererade Amaryllis utställningen... Fantastiska kreationer, och ett kul tema med alla fina "gammbilar"...                                                                           ...

Av Maria - 17 juni 2016 12:50

Wilma myste med ett gäng kaniner då vi var till Borgarparken å tittade på kaninhoppning förra helgen.. ...

Av Maria - 15 november 2015 16:09

  Känner otrolig tacksamhet för min present som blev en vecka till Fuerteventura.   Det kändes fantastiskt skönt att få komma till värmen en vecka innan vintern tar vid på allvar. Jag gillar ju hösten , men visst var de skönt att få känna san...

Av Maria - 11 oktober 2015 18:29

Ja då vart de 2 dagar med utställning.. Lördag i Nordic hallen med ett "very god"..och söndagen i Söråker som slutade med ett "God" Hmmm..lyckades inte vrida bilden.. ? ...

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards