Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Maria - 6 juni 2010 15:03



Har varit på en härlig skogspromenad i de förhållandevis "bra" vädret.....


Just ingen sol....några små droppar regn.....å ganska hygglig temperatur.

Kan inte bli så mycke bättre.


I dag hade Kaiza å jag sällskap av Maria, å hundarna Dennis & Habibi.


Så härligt å bara "vara"........en liten fika stund tog vi oss oxå.


Hundarna fick leta lite godis som vi gömt i trädstammarna, medans vi drack lite kaffe ( å en liten kaka å chokladbit   )


Här ett lite försök att föreviga hela gänget....... 



Dennis "försvann" en sväng....å kom tillbaka blöt.

Tråkiga typer tyckte nog han att vi va´.........sitta still å fika när man kan gå å bada.....


 




Kaiza hittade en pinne som Habibi oxå tycke verkade intressant........"sur kärrning" tycktes han tänka...som ska ha pinnen för sej själv ....



  



Tack för ett par trevliga timmar i skogen.


    

Av Maria - 6 juni 2010 11:03



Vill bara visa några av dom fina presenterna som jag fick förra helgen.


Här hamnade mitt visdomsord......tusen tack A & M.


  



En citrus press fick jag av mor & bonus ( var nog mest en pik att dom ville ha tillbaka sin egen   .


Ett jättefint saltkar, marmelad .......



 



Fina smidesljusstakar...... 



    



Å ännu en smides ljusstake......


  



Är såååå nöjd med alla fina presenter.


Å den nästan bästa presenten var att jag fick materialet till att göra ett staket runt gården.....  



Nu ska jag gå ut å fortsätta med min jordgubbs pyramid....så ni kan få er en glutt på den oxå så småning om.


Ha en bra dag.

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards