Alla inlägg den 2 april 2010

Av Maria - 2 april 2010 22:30


......i Dellenbygden.


Japp...idag har jag varit runt å tittat hos alla utställare/loppisar/konstnärer som årligen har sina Påsk venissage.


Å det är alltid lika roligt å fara runt å titta å smaka på allt roligt som finns.


Även om inte plånbolen är särskilt fet......så kunde jag ändå fynda en del.


De fick bli ett läppcerat med bivax.....fyndade sen även en, i mitt tycke, mycket vacker vas.....   lovar att lägga ut en bild senare.

 

Borta på Ingalunda Gård blir man alltid lika sugen på att köpa en massa saker....


....men där räcker tyvärr inte min plånbok till.


Hos keramikern Himmel å Jord fanns det oxå en hel del som jag hade kunnat tänka mej.


Tog sen en tur upp på Avholmsberget å åt lite mat.....mycket gott!!


När jag kom hem så tog jag hundarna å for till skogen.

vilket dom tyckte va sååå kul.

Dom såg ut som två lermonster när jag kom hem.

Så de fick bli en snabb dusch innan dom fick komma in.


Hundarna...är alltså Kaiza och Kyron.........Kyron  är hos"farmor" på kollo, när sonen å svärdotra har varit på den årliga Långfredags anglingen.


Nu känns det som att Äntligen är denna Lååånga Fredag till enda.


Så snart ska jag hoppa i säng ........go´natt!!







Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Översätt/Translate bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards