Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Maria - 10 oktober 2010 17:09

.....å for till skogen istället.


  


Tänk va de är skönt med kompisar som "drar" iväg med en till skogen.

Så jag kom undan med en massa "måsten" i dag oxå   


Fast lite duktig har jag iaf varit i dag.

Tog å sorterade en massa papper/ kvitton/ försäkringspapper mm på fm.

Så ringde Maria å funderade om vi skulle åka till skogen å ta lite fika med oss.

Sagt å gjort....drog vi till skogen ......satt på varsin stubbe å surrade å fikade i dryga timmen, medans hundarna roade sej själva.


          Rätt som de var, så säger Maria -Du har nått...en spindel i pannan.


Vips, så viftade jag bort den.....kan tillägga att jag inte är nån älskare av spindlar.

Men jag kunde inte låta bli att föreviga den rackaren.


   Otroligt skönt var de att bara sitta å njuta i solen.......


                 


Nu ska jag iaf sätta upp gardiner i rummet.....så jag kan bocka av nånting på min "att göra/måste lista".......


Snart är de slut på den här helgen.

Ny vecka, med nya "måsten", som väntar!!


  



Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards