Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Maria - 11 juni 2009 22:27



Nu är det bara fem arbetsdagar kvar tills jag har SEMESTER!


Jag hoppas på att det blir lite bättre väder bara.

Inte för att jag har nått speciellt inplanerat, men det är alltid mycke trevligare att ha semester när det är vackert väder.


Ja, helt ledig kommer jag ju inte att vara, ska ju jobba en del på travet och laga mat hos moster under "slåttern".

Men dé är som att ha semester, att göra sånt man tycker är roligt.


Sen kommer det nog att bli några loppis rundor, om jag känner mej själv rätt.


Ska oxå försöka att göra iordning ute på tomten. Sånt som jag TÄNKT göra en längre tid. Så får jag se hur det går.


Nu ska jag iaf sy klart gardinen som jag påbörjade förr,förra helgen.



Ha en bra kväll, och på återseende.  =)


Psss... jag återkommer med en bild, kanske i morron, på mitt senaste loppis fynd!


Fundera på den du.....

Presentation

Å klockan är...?

Vädret hos mej!

Vädret Hudiksvall

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Översätt/Translate bloggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards